شیلی همشهری ورزشی همشهری ورزشی – 4 اردیبهشت

شیلی: همشهری ورزشی همشهری ورزشی – 4 اردیبهشت روزنامه های ورزشی

گت بلاگز اصفهان برند شهری یکی از نقاط قوت اصفهان جهت جذب سرمایه گذاری است

مدیرعامل شرکت بین المللی روابط عمومی گردشگری ( KPRN) آلمان گفت: برند یک شهر در بردارنده شاخصه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و صنایع متفاوت آن شهر است که در زمین

برند شهری یکی از نقاط قوت اصفهان جهت جذب سرمایه گذاری است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هانا کلبر (Hanna klebe) در نشست کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان، افزود: ارایه محصولات تازه در (lowseason) و تمرکز بر برند کشور عزیزمان ایران و تاریخ تمدن این کشور نیز از جمله دیگر وقت های این صنعت است.
برند یک شهر در بردارنده شاخصه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و صنایع متفاوت آن شهر است که در زمینه های متفاوت از جمله گردشگری کاربرد دارد.

عبارات مهم : تاریخی

گردشگران کوله پشتی (backpacker tourist)، اصطلاحی جهانی است جهت مسافرانی که جهت سفر و گردش های خود به تنها حمل یک کوله پشتی اکتفا می کنند این افراد از دیگر گردشگران وقت بیشتری را در مقصد موردنظر طی می کنند.

لوسیزن ( low season) فصل هایی از سال است که کمترین میزان گردشگری را دارد.

به گفته هانا کلبر مدیرعامل شرکت بین المللی روابط عمومی گردشگری ( KPRN) آلمان، این کشور سومین کشور ‘گردشگر فرست’ دنیاست و هر سال 71 میلیارد دلار به وسیله آلمانی های جهت دیدار از کشورهای دنیا هزینه می شود.
وی استقبال گرم میزبان، دیدار از اماکن تاریخی، آشنایی بافرهنگ کشورهای خارجی، ارتباط با مردم محلی، عوض کردن زندگی روزانه و تفریح را شش خواسته مهم گردشگران آلمانی دانست.

کلبر، برخورداری اصفهان از آثار تاریخی و فرهنگی ، امنیت سیاسی و مهمان پذیری را از ویژگیهای این استان برشمرد.

وی افزود: ن آاگاهی از آثار تاریخی اصفهان، تبلیغات منفی بعضی رسانه های غربی ، نبود زیرساخت های کافی، مسئله برقراری ارتباطات کلامی، نبود پروازهای مستقیم، نبود نماینده اصفهان در بازارهای نشانه گردشگری را از نقاط ضعف صنعت گردشگری این شهر دانست که تهدیدی جهت جذب حداکثری گردشگران بویژه از کشور آلمان می شود.
رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اصفهان نیز در این نشست، گفت: توسعه صنعت گردشگری نیازمند توسعه در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری است.
محمدرضا رجالی افزود: بخش سخت افزاری مشمول بر زیرساخت های گردشگری، مراکز اقامتی و سیستم حمل ونقل و بخش نرم افزار آن مدیریت مقصد گردشگران و بازاریابی داخلی و خارجی است.

وی اذعان کرد: یکی از حلقه های توسعه گردشگری وجود شرکت های روابط عمومی بین المللی است که بتوانند ظرفیت ها گردشگری اصفهان را در بازارهای نشانه بخوبی معرفی کنند.

این نشست با نشانه برنامه ریزی گردشگری اصفهان در تالار هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: تاریخی | اصفهان | افزاری | کمیسیون | گردشگری | گردشگری | گردشگران | بازرگانی | آثار تاریخی


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog